Yeni gün 🦋



~~her ne kadar sabah yayınlamamış olsam da~~


Bugün günlerden Pazartesi ve saat 04.53 tamamiyle yepyeni bir gün. Bu saatte böyle bir şey yapıyor olmamanın sebebi çok basit; bir daha bu zamana geri dönemeyecek olmam. Basit ama bir o kadar da korkutucu. Mesela az önce sokak lambalarının sönüşüne şahit oldum. Bir daha aynı hislerle bu zamana ait olabilecek miyim? Hayır.

Her gün farklı şeyler yaşayarak daha da iyi öğreniyorum hayatın ne kadar kısa olduğunu. Düşünüyorum, hepimiz bu durumun gerçekten farkında olsaydık şu andan farklı olarak neler yapardık? Yine aynı biz mi olurduk yoksa daha rahat mı olurduk ya da daha stresli? Bilmiyorum. 

Son bir hafta içerisinde o kadar fazla durumla karşı karşıya kaldım, o kadar fazla şey öğrendim ki kimi zaman içimdeki tüm moral bozucu şeyleri unuttum. Kimi zaman daha çok hatırladım. Ama hepsinin  değişmeyen ortak bir sonucu oluyordu. Kendime hep bunu hatırlatıyordum" Bu kısa hayatta başkasını, kendini üzmek, zarar vermek o kadar boşuna ki sen farkına varamadan her şey elinden kayıp gidiyor bir anda her şeyin kıymetini bil."
Şu an bu yazıyı yazarken zaman ellerimden kayıp gidiyor ama en azından benim adıma iyi bir şey için. Etrafı izliyorum, kuşların cıvıl cıvıl ötüşünü dinliyorum, arabaların önümden geçişini, gökyüzünün bir yanı tamamiyle karamsar olmasına rağmen diğer tarafındaki o canlı görüntüyle hâla bir umudu olmasını izliyorum. Bu güzel anlara bir de piyano ekleniyor 🎶🎹 Ve bu anı hiçbir zaman unutmamak için her şeyiyle aklıma kazıyorum. Etrafın, hiç insan olmamasına rağmen bu kadar sesli olmasına şaşırıyorum. Ama buram buram mutluluk saçılıyor. Bazı insanların kötü düşünceleri havayı kirletmemiş henüz. Asıl mesele ise hep bu sırrı çözebilmekte, bir şeylerin farkına varabilmekte.
Etrafa bakıyorum, her şey o kadar umut dolu ve güzel ki aslında hep olması gerektiği gibi. 

Umut dolu günlere başlamak umuduyla🌸




2 yorum

  1. Çok güzel yazmışsın. 💓💓
    Zaman çok hızlı geçiyor ve bir daha geri gelmiyor. Sevdiklerimizle geçirdiğimiz her zamanın değerini bilebilmek,birbirimizi üzmemek dileğiyle...

    YanıtlaSil

My Instagram

https://instagram.com/meryemttnc?igshid=b4u7xlse90gx